Doing Business Start-Up

Am fost ieri la “Doing Business Start-Up”, eveniment organizat de DotCommerce si Link Magazine. S-a dorit a fi un eveniment destinat micilor sau viitorilor antreprenori. Cuvantul de baza este “s-a dorit”. Programul a fost structurat in 3 parti, una “mai interesanta” decat alta. De ce spun asta? Pentru ca desi a fost un program pentru antreprenori nu au luat cuvantul prea multi antreprenori. Au vorbit in ordine:

Madlin Matica despre antreprenoriat si strategie. A fost o prezentare de tipul 1-2-3, axata in special pe partea de startegie. Nu am prea fost de acord cu el din cauza abordarii prescriptive a acestui aspect… dar e simpatic. Desi se autointituleaza antreprenor nu cred ca se incadreaza in aceasta categorie (are ditamai firma in spate ce naiba).

Raluca Istrate despre programe de dezvoltare antreprenoriala. Un cuvant e suficient: varza. A fost un discurs cu carater publicitar dar extrem de prost prezentat. Nororc ca aveam niste reviste la mine.

Doru Panaitescu, alt “antreprenor de marca” a vorbit despre marketingul firmelor mici…. adica despre ArboMedia. Nu am inteles de ce vorbeste un “sales manager” la o conferinta de antreprenoriat dar de… poate nu se poate trai fara Arbo Media.

Andi Dumitrescu, care a vorbit mai mult de o ora despre studii de piata, evident facute de GfK. 20% informatie 80% publicitate. A fost de un real folos pentru un tanar antreprenor sa afle ca il costa in jur de 20.000 de euroi pentru un studiu de piata…. de la GfK evident.

Rodica Nicolae a vorbit despre resurse umane. A fost printre putinele speechuri fara puternic caracter publicitar. Informatii frumos prezentare. Misto.

Constantin Udrea tot despre programe de dezvolare antreprenoriala. A avut un discurs gen “flacara rosie Belgrad” impanzit cu fraze tovarasesti. Cine l-a chemat domne’?

Bogdan Manolea despre marci. Interesant. Fara publicitate.

Cosmin Alexandru despre Branduri. Super tare. Inca un subiect de real interes pentru antreprenori, marea problema a unei mici afaceri fiind brandingul, nesiguranta cheltuirii a 20.000 de euro apasand greu pe umerii micului intreprinzator. Cosmin si-a inceput discurscul vorbind despre diferentiere, dar nu i s-a parut ca Brandivia si Brandient se cam aseamana la denumire.

Andrei Radu – publicitate la revista lui. Fiind cred ca singurul antreprenor care a luat cuvantul, putea si el sa zica ceva din experienta lui. S-a rezumat doar la publicitate, din pacate.

… si altii.