Incercati sa identificati vulnerabilitatea in altii

Nu puteti invata pe nimeni altcineva cat de importanta este onestitatea, daca nu o practicati singuri. Numai atunci puteti raspandi cuvantul de bunatate impartasind. Femeile, in special, sunt bune in acest sens.

Actiunile de inima indurerata ne reamintesc ce conteaza si este important in viata. Odata ce deveniti cel care nu mai este „inspaimantat”, veti gasi ca oamenii vor sa fie in jurul vostru pentru ca ii faceti sa se simta bine despre ei insisi. Pentru efectul maxim, asigurati-va ca il practicati la locul de munca, precum si in viata de familie.

Identificati ce va face inconfortabil
Ascultati orice anxietate. Acest sentiment de neliniste trebuie sa fie identificat, prelucrat si vocalizat sau scris. In schimb, avem tendinta de a bloca sau de a ingropa sentimentele neplacute de neajunsuri percepute. De exemplu, puteti spune sau ganditi: „Am fost o mama rea astazi si am strigat la copii”; „Ar fi trebuit sa-i spun sefului meu ca am nevoie de o majorare a salariilor”; „Chiar am nevoie de ajutor, ma simt deprimat”. Noi toti avem aceste voci interioare.

Cand ne simtim stresati, avem tendinta sa ii impingem. Vrem sa ne amortim sentimentele si sa ne mancam singuri. Mananca mai mult, bea mai mult, munceste mai mult pentru a crea distragere. Usa din fata a vulnerabilitatii este teama, asa ca te simti confortabil. Practicati ascultarea si apoi abordarea nevoilor singur, sau cu ajutorul unui prieten. O practica zilnica de onestitate despre modul in care va simtiti, de ce aveti aceste sentimente si capacitatea dvs. de a le procesa este o abilitate care merita sa fie dezvoltata.

Puneti mana pe inima, priviti-va in oglinda si intrebati: „De ce ma ingrijorez?” Si ascultati raspunsul real. La urma urmei, doar nu va veti minti singur.