„Mai in varsta nu trebuie sa insemne mai slab”: Sheila Hancock dezvaluie dependenta ei de fitness

Departe de a incetini in viata, actrita castigatoare a premiului BAFTA, Sheila Hancock, a dezvaluit ca si-a inaltat regimul de sali de sport pe masura ce se apropie de varsta de 85 de ani. Actrita, care a jucat in show-uri, printre care Sky1’s Delicious, a marturisit ca, spre deosebire de exercitiile blande, pe care cele mai multe femei le prefera la aceasta varsta, ea a gasit o modalitate mai energica de a se mentine in viata la anii ’80. Dupa ce si-a dat seama ca nu mai poate ridica bagajele in locurile de sus de pe avioane, Sheila a dezvaluit cum a fost motivata sa se angajeze intr-un sport asociat in mod obisnuit cu oameni mai tineri decat ea- ridicarea de greutati.

Sheila, care a fost casatorita cu John Thaw timp de 28 de ani pana la moartea sa in 2002, a recunoscut ca aceasta metoda de antrenament este acum noua ei dependenta, dupa ani de preferinta a antrenamentelor cardio. Ea a dezvaluit: „Am ridicat greutati. Imi place. N-am mai facut greutati inainte. Intotdeauna ma duc la sala de gimnastica, dar de obicei fac cardio.

„Am inceput sa merg la sala de gimnastica pentru a ma pregati pentru un film despre alpinism, pe care l-am filmat timp de doua luni, iar acum sunt dependenta de ea. Anul acesta mi-am luat un antrenor personal si am inceput sa fac antrenamente cu greutati. Si se pare ca beneficiile pentru puterea si rezistenta lui Sheila au fost de zece ori mai mari. Actrita celebra a spus: „Exista o multime de dovezi medicale care sustin faptul ca acest tip de antrenament este incredibil de bun pentru oase si forta si tot felul de probleme legate de varsta”. Vorbind despre modul in care metoda ei de formare nou-descoperita a afectat-o, Sheila a marturisit: „Ma simt atat de puternica acum. Toate pierderile musculare au fost legate de imbatranire. Dar ridicarea greutatilor a restabilit muschii care au disparut. Bicepsul meu se intoarce acum. Bratele mele inferioare sunt puternice. Unii oameni fac greutati pentru a arata tonifiat, dar vreau doar sa raman puternica atunci cand imbatranesc. Nu trebuie sa te slabesti pe masura ce imbatranesti – am dovedit asta.

Dovada varstei nu este din nou decat un numar! De fapt, NHS afirma ca antrenamentul de forta este una dintre cele mai bune modalitati de a imbunatati puterea musculara, precum si una dintre cele mai bune tehnici care ajuta la incetinirea pierderii osoase si a muschilor in timp ce imbatraniti.