Romania si mediul rural

Situatia postdecembrista a Romaniei poate fi exprimata prin urmatoarea comparatie : un sat mic de oameni pasnici, cu vicii tinute in frau de frica aplicarii legii omenesti si a celei morale, a fost invadat de catre un grup de puscariasi evadati.
Acestia au navalit peste nevestele satenilor, care sateni nu numai ca au acceptat situatia, ci chiar au facut galerie de incurajare a adulterului fortat, in grupuri care scandau ca libertatea este sfanta.
Nu, nu toti satenii au avut inima la fel de larga si acelasi grad de vehementa, unii dintre ei, in proportii diferite, date de gradul diferit de lichelism si devianta sociala, incurajand libertatea violurilor manati fiind de noua posibilitate de a poseda la randul lor sotiile altor sateni mai nevocali, altii din pura rautate de a vedea distrusa familia vecinului iar altii fiind chiar pederasti.
Liderii galeriei definiti mai sus reprezinta clasa politica si imbogatitii Romaniei. Nevestele sunt resursele naturale ale tarii. Satenii sunt romanii care-si vaneaza de zor intre ei nevestele , cele tot mai putine si mai urate lasate disponibile de puscariasi, fireste, in numele libertatii proaspat dobandite, egoiste si lacome.
Partidele politice si clientela lor capitalista autohtona reprezinta retele informale de intrajutorare bazate pe liantul imoralitatii si raptului, manate in actiune de nevoia de a conduce activitatea de dezmat din galerie, care le aduce atat de mult doritul acces la resurse in detrimentul celorlalti.
Partidele reprezinta acelasi lucru si in satele de origine a puscariasilor, sate suzerane capitalist-imperialiste, insa ele acolo reprezinta si incurajeaza actiunile acestor puscariasi in exterior, in colonii. Bunastarea adusa acasa de puscariasi din satele vecine colonizate creste nivelul de trai al satenilor statului suzeran, fapt ce-i narcotizeaza alaturi de lacomia si egoismul exacerbate la maxim de mass-media si modelul cultural inoculat inca din copilarie.
De vina sunt de fapt toti satenii, pentru simplul fapt ca nu poseda acel capital social pozitiv, ci sunt o masa pacatoasa de manevra care nu-si doreste reala libertate , cea a muncii si a moralei, ci pe cea a visului imbogatirii fara munca si peste noapte, fapt ce i-ar impinge si pe ei in tagma puscariasilor sau a liderilor galeriei ( vis inoculat, indus de propaganda si de cultura in care au fost socializati).
La BAC-ul din acest an au participat copiii satenilor facuti cu nevestele altor sateni ramase disponibile, mai putine si mai urate, copii educati in spiritul, in contextul mocirlos al societatii descrise mai sus.
IATA EXPLICATIA